لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یووه به شکل بزرگ و مثبتی دچار تحول شده است

یووه به شکل بزرگ و مثبتی دچار تحول شده است

ملبرگ، مدافع سابق باشگاه یوونتوس ایتالیا و فعلی کپنهاگن دانمارک در کنفرانس خبری از اهمیت بسیار بالای این مسابقه سخن گفت. ملبرگ در این باره گفت:

"از زمانی که من در آنجا بودم، یووه به شکل بزرگ و مثبتی دچار تحول شده است . پیش از این آن ها چندین بازیکن با تجربه مانند دل پیرو،ترزگه،ندود و کامورانزی را در ترکیب خود داشتند اما در حال حاضر گروه جوان تری هستند و سبک و شیوه بازی خود را تغییر داده اند .

بوفون،کیه لینی،مارکیزیو،جووینکو و دی چلیه تنها بازیکنانی هستند که از زمان حضور من در یوونتوس تاکنون در این تیم مانده اند . این یک باشگاه کاملآً متفاوت هست و من فکر میکنم آن ها پیشرفت کرده اند .

این مسابقه سخت خواهد بود چرا که ما زمان زیادی برای تمرین و آماده سازی مخصوص این دیدار در اختیار نداشتیم . اما ما بهترین نمایش خود را انجام خواهیم داد و سعی میکنیم نتیجه مناسبی کسب کنیم .

ما از خطراتی که می تواند در دیدار برابر یووه تهدیدمان کند آگاه هستیم . من قبلاً و زمانی که کارلوس توز در منچستر یونایتد بازی میکرد مقابل او قرار گرفته ام و فردا نبرد سختی با مهاجمی با کیفیت او خواهیم داشت . "

سولباکن سرمربی کوپنهاگن :

" نتیجه گرفتن در بازی فردا میتونه یه پوئن بزرگ و نقطه عطفی برای کل فصل ما به شمار بره.ما بر روی سه بازی خانگی خود تمرکز کردیم ، حتی اگر در سخت ترین گروه قرار گرفته باشیم .

یوونتوس نیاز دارد تا به هر قیمتی مقابل ما پیروز باشد و شاید ما قادر باشیم آن ها را شگفت زده کنیم، من همچنین امیدوارم همین کار را مقابل گالاتاسارای هم انجام دهیم . ما در مقابل یک حریف قدرتمند قرار میگیریم اما آنها شاید ما را دست کم بگیرند .

ما باید به انجام اینکار باور داشته باشیم ، در غیر این صورت در این مسابقه نتیجه ای نمی گیریم . ما باید به برنامه بازی خود توجه کنیم و اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم و به بهترین شکل از توانایی های خود استفاده کنیم . اگر فقط این مسائل را انجام بدیم ، چه کسی می داند شاید ما توانستیم برای آن ها یک سورپرایز باشیم . "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: